Delft, 31 januari 2017 – Onlangs beoordeelden 134 klanten van Vabi ons met een 7,8 in het jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek, zij deelden hun ervaringen met Vabi. Wij zijn hier uiteraard trots op en bedanken je voor jouw beoordeling. Buiten de complimenten was er ook ruimte voor waardevolle verbeterpunten die wij net zo graag ontvangen.
Na het versturen van het onderzoek, houdt Paul Beindorff (product manager van Vabi Elements) zijn mailbox vol verwachting in de gaten.
“Voor ons zijn complimenten natuurlijk leuk, maar met name de verbeterpunten zijn voor Vabi Elements essentieel! Het onderzoek is doorslaggevend bij het bepalen van onze prioriteiten. Vervolgens kan ik met interviews of in een pilotgroep op de knelpunten inzoomen en tot nieuwe ideeën komen.”
Daarom zijn enkele klanten medio december uitgenodigd voor een pilotgroep over rapportages.
“ Samen zijn we tot een tal van nieuwe ideeën gekomen. Met de uitkomsten maken we een enorme stap in het aansluiten van rapportages op de vraag van de eindklant” vertelt Paul.
Geef je mening
Volgend jaar komen wij graag boven de 8 uit met het klanttevredenheidsonderzoek. Blijf ons vooral vertellen hoe het beter kan! Deel jouw ervaringen met Vabi. Uw complimenten, tips en opmerkingen horen wij graag. Omdat je mening niet eens per jaar maar altijd telt, is de tevredenheid enquête het hele jaar toegankelijk.