Online help

Op onze servicedesk krijgen we ongeveer 1200 vragen per maand binnen. Een kwart tot soms de helft van deze vragen komen van de gebruikers van Vabi EPA. De inhoud van deze vragen is divers. Dit kan gaan van problemen met de installatie tot vragen over de uitkomst of inhoudelijke vragen over de NTA. Vaak lukt het om alle vragen binnen 48 uur te beantwoorden, maar het kan zijn dat door drukte het antwoord wat langer op zich laat wachten. Daarom proberen we ook om de online help en FAQ op onze supportpagina zo goed mogelijk up-to-date te houden, zodat veel antwoorden ook daar terug te vinden zijn.  

De online help is opgebouwd volgens de onderdelen en invoervelden die je terugvindt in Vabi EPA. Hierdoor is het mogelijk om snel de antwoorden te vinden over het invoerveld waar je even de bedoeling van bent vergeten. Om dit nog eenvoudiger te maken, is hier ook een snelkoppeling naar in Vabi EPA zelf. Dit is het vraagteken dat rechts bovenaan het scherm staat:  

Heb je vragen of wil je meer informatie? Neem dan contact met ons op.

Gerelateerde artikelen

21 november 2024
Save the date: De Vabi Expertisedag 2025

Op donderdag 27 maart 2025 nodigen we je van harte uit voor de Vabi Expertisedag 2025! Met het thema “Van verduurzamingsuitdaging naar oplossing” richten...

21 oktober 2024
Succesvolle deelname aan de Vakbeurs Energie 2024

Afgelopen week stonden we weer met trots op de Vakbeurs Energie. De Vakbeurs Energie is hét toonaangevende zakelijke netwerkevenement in Nederland dat zich richt...

02 oktober 2024
Energielabel ophalen in Vabi Assets Energie

Het ophalen van een energielabel of energiecertificaat in Vabi Assets Energie wordt geregeld via het documentbeheersysteem. Voordat je het energiebestand kan ophalen in Vabi...