Delft, 13 februari 2018 – In december 2017 hebben 130 klanten deelgenomen aan ons jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek. Uit ons onderzoek is gebleken dat klanten ons gemiddeld een 7,6 geven.
De servicedesk is een onderdeel van onze service waar we dit jaar veel aandacht aan hebben gegeven. Dit is ook duidelijk te zien in de beoordeling van ons onderzoek: klanten hebben ons gemiddeld een 8,1 gegeven! Hier zijn wij zeer trots op en wij zullen hard blijven werken om een uitstekende service te blijven geven.
Een paar van de belangrijkste redenen waarom gebruikers voor Vabi kiezen:
- Vabi is de standaard in de markt
- Kwalitatief, gebruiksvriendelijk en betrouwbaar programma
- Klant vraagt er om, deel van bestek
Hoe onderscheiden wij ons volgens onze gebruikers ten opzichte van onze concurrenten:
- Gebruiksgemak, eenvoudig te gebruiken en begrijpelijk
- Vabi luistert naar de gebruiker
- Mogelijkheden & kwaliteit van de software
- Ondersteuning van de servicedesk
- Loopt voorop, volgt ontwikkelingen en is actueel
Verbeterpunten
Naast de complimenten is er ook ruimte voor waardevolle verbeterpunten die wij net zo graag ontvangen. De verbeterpunten zijn voor ons zeer belangrijk. Zo kunnen wij bepalen welke onderwerpen de meeste prioriteit hebben voor onze gebruikers.
Wij zijn zeer tevreden met de beoordeling en willen iedereen bedanken die mee heeft gedaan met ons klanttevredenheidsonderzoek.
Wil jij de volgende keer mee doen met ons klanttevredenheidsonderzoek? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.